برنامه نویسان کامپیوتر

این وب سایت به منظور استفاده دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی کرج ایجاد شده

برنامه نویسان کامپیوتر

این وب سایت به منظور استفاده دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی کرج ایجاد شده

نمونه سوالات و جواب تمرین های سری چهارم سی شارپ (استاد صالحی)


نمونه سوالات و جواب تمرین های سری چهارم #C (استاد صالحی)


دانلود در ادامه مطلب

 


نمونه سوالات و  جواب تمرین های سری چهارم #C (استاد صالحی)


حجم فایل: 622KB 

پسوند:docx


جواب



حجم فایل: 16KB 

نمونه سوالات




سلام استاد
اگه این نمونه سوالاتو بلد باشیم واسه قبولی کافیه؟

جواب:
سلام
لازم هست ولی کافی نیست
جواب ها صحیح هستند. فقط چند تا اشکال جزیی هست. زیاد مهم نیست
می تونید آپلود کنید
موفق باشید
صالحی

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ http://delkhoshi641.blogfa.com/

سلام خسته نیاشید.اتفاقی اومدم وبلاگتون.به کمک نیاز دارم.چندتا سوال دارم باید به زبان سی شارپ بنویسم اما نمیتونم.میشه راهنماییم کنید؟منتظر جوابتون هستم در وبلاگم

مینا شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام خسته نباشید من خیلی به یرنامه نویسی علاقه دارم اما احساس میکنم چون بعد 9سال دوباره شروع به تحصیل کردم گیراییم کم شده ودرس خوب متوجه نمیشم لطفا راهنماییم کنیم یک دنیا سپاس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد